Bir gezme, tozma ve etkinlik blogusu.

4 Ekim 2010 Pazartesi

Dı Advençırs of K.O.G. - 2 ve 3



Rose bir şeyler demiş;
Dedim ya K.O.G. beni yurtdışı macerasında da rahat bırakmadı diye? Budapeşte ve Viyana'da karşıma çıkmaya çalışıp beceremeyen K.O.G.'a sevgilerimi iletiyorum buradan =)

(Sziget'e gelemeyen K.O.G. dışarıdan bize bağırırken. Betty benim ablam bu arada <3>- Rose)

(Viyana'da Karlskirsche'deyken birileri bir şey bağırdı ama... Omg KUTSAL K.O.G.!! - Rose)

( Bunları hep ben çizdim ki. - Rose )

5 yorum:

  1. O kurukafalı müzede K.O.G. yok muydu?

    YanıtlaSil
  2. Daha K.O.G.'un Prag macerasını çizmedim =)

    YanıtlaSil
  3. Peki.
    Bir de "Haleluja"yı yanlış yazmışsınız. Doğrusu "Haaaaa lee luja!" olacaktı.

    YanıtlaSil
  4. Sağda solda Haaaaa! lar var :3 yetiversin ^^

    YanıtlaSil
  5. baba, oğul ve kutsal K.O.G.!!!

    YanıtlaSil