Bir gezme, tozma ve etkinlik blogusu.

7 Aralık 2010 Salı

Kataklizm! Bir Hayalkırıklığı Advençırı ve D&R'ın Yüz Karalığı!

Rose önce hayal kırıklığı sonra büyük bir sevinç ve eğlence ile yazmış, şikayet etmiş!

Bugün saat 00.00'dan itibaren WoW: Cataclysm pek çok yerde satışa sunuldu. İstanbul'daki pek çok arkadaş da CE'lerine kavuşmuş, mutlu mutlu resim ve screenshot paylaşıyorlardı. Sinir olup erkenden uyudum dün. (Erkenden kastım da 1 miydi neydi).

Sabah erken kalkıp çıktı vırt zırt işlerimi halledip alışveriş merkezine dayandım. Antalya burası, CE gelirse az gelir, ilk girip almalıyım diye bekliyorum açılsın diye alışveriş merkezi. Sonra insanlar geldi bir sürü daha, bir kaçının suratından ve muhabbetinden belliydi WoW almaya geldikleri. Alışveriş merkezi açılır açılmaz 4 kişi D&R'a koşmaya başladık. Koştuk, merdivenleri çıktık, öbür uca koştuk ve kapıdan içeri paldır küldür girip oyun reyonuna gittik.

Cataclysm yoktu.

Sorduğumuzda daha gelmediğini, muhtemelen akşama doğru geleceğini söylediler. CE içinse, gelip gelmeyeceği belli bile değildi. (etiler ve kanyon'da -10 idi Ce sayısı, çok eğlendim görünce!!) Telefon numaramı bıraktım, Starbucks'a yollandım.

Migros'daki Starbucks'ın orayla sorumlu çalışanı (bilemedim ne deniyor... müdür falan? ama servis ve kahve de yapıyor ama diğerlerinden daha üst, o belli) ile bayağı bir muhabbetimiz var. "Nereye gittin koşa koşa, girişte gördüm seni, bak sen geleceksin diye yeni makineleri kurduk!" diye takıldı bana. Kahvemi aldım, bir şeyler çiziktirdim. Sonra bana French Press ile kahve yapmayı öğretti, beraber French Press'de yapılmış Kenya karışım kahve içip limonlu cheesecake yedik (o insanlarla arkadaş olmanın en tatlı kısımlarından biri, sıcak sohbetler ve ikram kahve/kekler).

Günün özeti, Antalya D&R belki de D&R'ların yüz karası.

Ve de Starbucks FTW!


Bu da Sad Panda. Bunun Stickerını yapmayı planlıyorum xD

Hep K.O.G.'un yüzünden!! T.T

Fakat şöyle bir şey var ki, Can dostum Gabe ile konuştum. Bana İngiltere'den getireceğini söyledi. Ayın 11'i gibi onun eline ulaşacak ve şanslı isem, yılbaşı armağanım olacak Cata CE =) Planların suya düştü Emo Maskot kuzum!

2 yorum:

  1. arrgh, bir an var ya şu "comic" etiketi "Comic-Con" olsaydı ne dehşet şeyler yaşamış olurduk diye bir düşündüm.

    YanıtlaSil