Bir gezme, tozma ve etkinlik blogusu.

16 Aralık 2010 Perşembe

Panda Rose Entelmiş ki! dı Bale Advençır!

Rose parmak ucunda yükselip içeri girmiş;

Geçen hafta Haşimişcan Kültür Merkezi'nde "7 Kadın" adında bir oyuna gittik. Oyunda bizim alt komşumuz İdil klarnet çalıyordu çünkü (Kendisi konservatuarda şimdi. öyle diyeyim). Orda afiş gördük "Anna Karenina" diye, baleymiş, galasına bilet aldık. Bu gece de toparlanıp gittik izlemeye.

Kostümler, dekor, ışık harikaydı. Yanımızda İdil, orkestranın o kadar da iyi çalamadığını söyledi, o söylediyse vardır bir bildiği. Balerin ve baletler arada sırada ritim kaçırdılar, senkronize olamadılar. İlk perde aşırı uzundu. 2. ve 3. perde nispeten daha kısa ve hareketliydi. Dolayısıyla hiç dikkatimi kaybetmeden izleyebildim.

Sonuç olarak izlenebilir bir bale "Anna Karenina". Ben hikayeyi bilmiyordum, öğrenmiş oldum. Verdiği mesaj uyuz biraz =p "Kadınlar bakın, aşık olduğunuz adam için evliliğinizi bozarsanız sonunda intihar edecek kadar acı çekersiniz" temalı. Döneme bakınca anlaşılıyor zaten. Neyse.

Çıkışta yiyecek masaları ve içecek büfesi gördük. Sonra hatırladık ki gala bu! Önce tabaklardan birine, sonra büfeye yapıştık tabi. Biletler hem ucuz hem de alkollü içecek ve atıştırmalık veriyorlar 8D Babamla beraber tüm galalara gitme kararı aldık xD Ama bi dahaki sefere tabağa el koyucam, böylelikle gidip doldurtabilicem! Yaşasın yemek yemek!

Bir de, kocaman salondu bu, arada tuvalete gitmek istedik ama deli kuyruk vardı (klasik). Biz mini çakallar tiyatro kısmına inip oranın tuvaletine gittik rahat rahat. Kimsecikler yoktu, hihihi! 8D
 Bu macera da öyle geçti. Sahnede bir ara K.O.G.'u görür gibi oldum ama... K.O.G.'un balede işi ne? O.o;

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder