Bir gezme, tozma ve etkinlik blogusu.

12 Temmuz 2010 Pazartesi

Bir Adrasan Macrası: dı Kampansiyon!

Del tarafından çizilmiştir.
(Okuyamayanlar için: "Burası deniz, yüzüyoz biz :3")

Rose bıdı bıdı konuşmuş;

Biz Bodrum'daykene bir anda telefonum çaldı. Arayan annem "Biletinizi cumaya alın, cumartesi Adrasan'a gidiyoruz. Pazar babanın doğum günü." Biz de direk pazartesi gecesine olan biletlerimizi değiştirdik ve yollara koyulduk.

Eve sabahın 6-7si gibi geldik. Cücük dı Catzilla bize azıcık gıcıklık yaptıysa da, Del ile güç bela koca bir tabak krep hazırladık. Çok sevgili ablacığım Betty Boop'da evdeydi, böylece Adrasan yollarına düşmeden önce cümbür cemaat güzel bir kahvaltı yaptık.

Adrasan'a yolculuk uzun, virajlı ve mide bulantılıydı. Orda bir pansiyon ayarlamış bizimkiler, arkadaşları da kamp yapacakmışmışmış. Babamın şaraplarından ve rakısından da götürmüştük yanımızda. Annem de bi ton yemek yapmıştı. Hemen odalarımıza geçip onlşarı yerleştirdik falan. Denize girdik yüzdük.

Genel olarak ortam çok güzeldi, sakindi. Pansiyonumuzun servisi güzeldi ayrıca patates kızartması istediğinizde size ev patatesi getiriyorlardı (superfresh falan değil! yummm leziz ev pattesi <3).>

Sonra gece oldu. Anlaşılan o ki tek yiyecek bir şeyler getiren annemdi xD. Pates salatası, biberdolması, tonbalıklı salata ve bir dilim börekten oluşan mamalarımızı yiyip yıldızların altında uzanıp şarap içtim. (Del bu sırada GAAARK! VODKAAA! diye eğleşmekteydi yanımda.)

Bir ara odaya gitmişiz uyumuşuz. Ben o kafayla 32 cevapsız çağrı bırakarak rekor kırmışım. Sonra sabah olmuş.


Del yeni uyandığı için esneyerekten;

<3>

Neyse, Aldarsan.. Adrassan... Arsan... sss.... ne boksa orası bayağı keyifliydi. Rose'un annesi ilk aradığında kamp mı yapacaz pansiyonda mı kalacağız belli değildi, o yüzden ben ajandama "kampansiyon" diye not düşmüştüm. Sonra geri dönüp onu okumakta her defasında zorlanıyorum ve "ne lan bu?" diyerek bakıyorum.

-çiş molası-

Hah, geri geldim. Öyle işte keyifliydi falan, yıldızları izledik ben büyüyk ayıyı ya da küçük ayıyı buldum bir ara ama hangisiydi emin değilim. Bu arada tanıdık bir yüz gördük ama biraz garip bir durum oluştu, biz algılayamadık pek. Neyse K.O.G.'da oradaydı bizi mi takip etti yoksa tatile mi gelmişti emin olamadık.


Rose tarafından çizilmiştir.
(Ama orası bel hizasını geçmiyo? Dip? Hmmm - Rose)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder