Bir gezme, tozma ve etkinlik blogusu.

11 Kasım 2010 Perşembe

Migros AVM Atatürk Fotoğraf sergisi ve Nick Fury

Bugün Migros AVM'deydim. Yarın İstanbul'a oradan Berlin'e uçacağımız için, kendime kazak ve pantolon bakıyordum. Kahvemi içip biraz dergi baktıktan sonra, bodrum katındaki 300 fotoğraflık Atatürk sergisini gezdim.

7-14 Kasım arasında olan bu sergi hala devam etmekte! İlgilenenlere duyurulur. Çok güzel şeyler var.

Bu ise gizlice çektiğim fotoğraf. Hoşuma gitti çok. Böyle James Bond filminden alınma gibi.

Ata'mız çok karizmatik bir adammış. Dün sabahki programlarda ve haberlerde uzun uzun izleyip, sesini dinledim. O ne dediyse tam tersini yapmışız. Afferim bize, çok akıllıyız.

[Atatürk'ün yanındaki adam Nick Fury'ye benzemiyor mu? (Marvel karakteri olan hani, Shield'ın kurucusu).]

Del korkuyla bakakalmış

wat da fak?!!! NICK FURY?!!! ATATURK!!! WAT DA FAK!!!
Lan nassı yani?!!!
This man is real! Imagine! Wolvy and Gambit must be real too! OMFFG!!

5 dk sonra;

Ohmyfuckin'
holygeekishjustimagineitimagineit!theymustberealsomewheremaybeillidantooohmyholyspagettimonsterre!

Bir kaç 5 dk sonra daha;

Shit.
Ow... shit.
Brainfuck.
Brainfuckfield!

3 yorum:

  1. Kimsenin buna yorum yapmadığına inanamıyorum! Ve ben hâlâ her gördüğümde gözlerim dolar işaretine dönüşürcesine "WTF" pozisyonuna geçiyorlar.


    Atam ne güzel duruyor ama... (Nick'de çok ciddi ve gizli bir bilgi aktarıyor sanki. Rose ve benim beyinlerimizin ürettiği teorilerin ardı arkası kesilmeyecek gibi geliyor.)

    Ooof, of.

    YanıtlaSil
  2. Eeee... aradan 1 ay falan geçti ama ben hâlâ durup durup "wtf" diyorum. Rose naptın sen kızım ya...

    YanıtlaSil