Bir gezme, tozma ve etkinlik blogusu.

22 Kasım 2010 Pazartesi

Pis tembel umursamazlar sizi!

Del kızmış;

Biz kalkalım Blog Paraları hazırlayalım, tasarımlar yapalım, onları güzel güzel çizip basıp birleştirip boyayalım, paketleyelim. Portabıl Cisız da kalksın gelsin bloga yerini alsın, şu adreste yer alan yarışmaya konu olsun, sizler bir tanecik cevap yazmaktan kaçının.

Çok kırıldım çok kızdım, yok size bir daha böyle özel özel bir şeyler.

Sadece ve sadece Lorean'a bir set hazırlayıp yollamaya karar verdim. Hem ilgi gösterdiği hem de destek verdiği için. Teşekkür ediyoruz kendisine, ayrıca paketinde bir-iki tane de sürpriz yer alabilir. Fırsatını bulur bulmaz setini hazır edeceğim Lorean bey! Adresinizi tez vakitte mailime yazınız, hani benim sürprizlerim diye de dürtüklemekten çekinmeyiniz.

Geri kalan herkes de çürük yumurtalı küflü kurtlu elma yesin, hıh!

Rose Üzülmüş;

O kadar heyecan yapmıştım ben ne güzel olacak demiştim ilgi gösteren olmadı pis hayırsızlar!

Loreancan, Del'in sürprizleri çok güzel olur, benim Halloween Çantası Sürprizi post'umu yolladığımda göreceksin zaten <3 Del Hanımı seviniz efenim. 

<3



7 yorum:

  1. Yaw ben yazıcaktım aslında doğru cevabı bilebilecek 3. kişilik olarak iş güç tatil telaşesi arasında kaynadı kihkih :))) o yüzden şimdi yazıyorum, coinlerimi de tez yollu istiyorum!! Portıbıl cizıs tabüy kü çanta tokasına boyanmış, gezgin dostu, tatil yoldaşı bi karakter :D

    Mihihihi. Sevgiyle!

    YanıtlaSil
  2. Bilemiyorum. Benim de işim gücüm çok, kıçımı falan kaşıyamıyorum mesela vakit yok. İşerken aynı zamanda diş fırçalayabiliyordum ama artık aynı anda giyinmeye falan da çalışıyorum. Zor yani... bahane değil bence bunlar. Sen ne dersin Roj?

    YanıtlaSil
  3. Valla azıcık geç oldu ama cevap da doğru, diyorum ki neden olmasın xD

    ayrıca, ben de seviyorum mesela 8D

    YanıtlaSil
  4. *sevinçle hoplama zıplama efekti*

    YanıtlaSil
  5. :P Beti azcık sabretsin o zaman. Ayarlarız bi' şekilde bişiler mişiler.

    YanıtlaSil