Bir gezme, tozma ve etkinlik blogusu.

25 Kasım 2010 Perşembe

Mim mevzusu...

Del sırtına yapışmış kâğıt parçasından kurtulmaya çalışır;

Şimdi aslında konu bu blog ile tamamen alakasız... ama benim "bugün şunu yaptım" ya da "bugün böyle düşündüm" ve ya "bugün bunları gördüm" gibi şeyler yazdığım bir blogum yok, size de "siz böyle şeyler yazıyorsunuz, kakasınız" demiyorum ama takıntılıyım işte. Tüm bloglarım birer projeye aitler.

Üstümde kalmasın diye yazım dedim, şu "garip alışkanlıklar" şeysi için Roj hanım tarafından mimlenmişim. Niyeyse burası uygun olabilir gibi geldi... gerçi Roj sonra "ne alaka?" diyebilir de bilmiyorum lan. Başka bi' yer gelmedi aklıma yazacak ya da burayı çok sevdim çıkasım gelmiyor.

Garip alışkanlıklarım... hmm... hadi millete sorayım bakalım ne diyecekler. Zira düşündüm de alışkanlıklarım bana garip gelemez, onlar beni ben yapan şeylerden, e başkalarının da akıllarını okuyamayacağıma göre, onlara (sizlere) sormak en iyisi. Evet, evet.

Söyleyin bakayım neymiş benim garip alışkanlıklarım?

10 yorum:

  1. Ya hatun, sen kendin bir tuhafsın, alışkanlıklarının normal olma ihtimali yok ki? :P

    Alışkanlıkların konusunda çok bir şey bilemem, senin ev yaşantını görmedim. Bu konuda Rose daha etkili yanıy yazacaktır.

    Ama bazı nesnelere önem vermek, Rose ile düzenli kavga etmek, inatla Facebook hesabı açmamak gözlemlediğim ilginç huyların bence.

    Bir de, kimse senin garip alışkanlıklarını senden iyi bilemez. Her banyodan sonra saçlarını burnunun önüne getirip palabıyıklı kovboy taklidi mi yapıyorsun, ağda yaparken illa ayın 3. ve 13. günlerini mi bekliyorsun, portakalı soyarken kesinlikle çatal mı kullanıyorsun vs vs falan, kim nasıl bilebilir ki?

    YanıtlaSil
  2. Bence aşırı olan işkolikliğin ve ayrıntı takıntın, bir de birileri bir şeyi senin istediğin biçimde yapmazsa tek hareketle herşeyi yıkıp geçişin.
    garip bunlar bence.

    YanıtlaSil
  3. @Aslı meyvelere bıçak değdirmem (çoğunlukla) ve portakalı (çıplak) ellerimle soyarım.

    Rose ile düzenli kavga etmiyoruz. Arkadaş olarak çok iyiyiz ama olay bir projeye gelince ortak olarak zorlanıyoruz.

    YanıtlaSil
  4. @Mert: sen ısırılmayı ve çok ısırılmayı fazlasıyla hak ediyorsun çocuk.

    @Roj: ikinci dediğini çok uzun süredir yapmıyorum ama ilkini dünya alem biliyor artık yani.

    YanıtlaSil
  5. @Roj: bu arada "her şey" ayrı yazılır kızıl pisi.

    YanıtlaSil
  6. +1 del. Her "şey" ayrı yazılır ^_^ Şey, eklendiği tüm kelimelerden ayrılır. Hiçbir şey, her şey, bir şey gibi.

    YanıtlaSil
  7. @Aslı: e ben de öyle dedim zaten :D

    YanıtlaSil
  8. ...evet, çünkü burada bir sürü şık vardı. Ne kadar esprili ve yaratıcısın çok güldüm, öldüm. Ha ha ha. Evet.

    YanıtlaSil